CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Τρίτη, Ιουνίου 10



Σκιαγμένη ψυχή, σκιώδης, σκισμένη...


Γιατί τα μυστικά των ανθρώπων, της ζωής, περπατούν φτηνά μέσα σε ποικίλη οχλαγωγή. Στρώνονται άνομα κρεβάτια,σε οίκους θεών και σωτήρων..
Αδιάντροπα περπατούν με κινήσεις αναιδείς και εκφράσεις χυδαίες...

Και έτσι προσφέρονται σε όλους τους κάποτε φοβισμένους ανθρώπους και πλέον αδιάφορους καθώς δεν αντέχουν την αλήθεια τους.

Έτσι περνούν και τα όνειρα τους.
Δίχως οχλαγωγία..
Δίχως νόημα.

Και ύστερα χάνονται...
Στην ανυπαρξία τους..
Μέσα στο σώμα μου..
Οι στιγμές γίνονται θρόμβοι αίματος..
Προτιμώ να πιάσω την ζωή μου από τα μαλλιά,
να της τινάξω το κεφάλι,
για να βγάλει επιτέλους τις άναρθρες που εγώ χρειάζομαι...
Κραυγές...

2 σχόλια:

Μαρινα ..... είπε...

σκιαζονται οι ψυχες ενιοτε καρδια μου...
με ψυθιριστα βηματα απομακρύνονατι τα όνειρα τους...

ταξιδευουν το μυαλο σε μονιμη ανυπαρξια...
διχως μνημη...
διχως σημαδια...
διχως ελίπιδα....

ποσες υποσχεσεις....θυμασαι;
πόση ταγμένη αγαπη...θυμασαι;

ποσος ωευδης ερωτας σου δοθηκε...θυμασαι;

κι η δικη μου αναγκη ποια;
κι η δικη σου αναγκη ποια;

το κεφαλι να τους τιναξουμε...
μηπως βγει επιτέλους αυτη η κραυγη η πορθουμενηκαι κατακτημενη απο κουρσαρους-κομπαρσους που απ΄την πολιτεια του " φοβαμαι Ζωη" ξεκινησαν....

κι οπως όλοι οι κατακτημένοι...
μισησαν και μισουν...αυτους που παντιρε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ σηκωνουν και προσκυνουν....

ΑΧ...ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ΜΟΥ ΧΕΛΙΔΟΝΙ....

ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΣ....ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ
ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!1

φιλι...ευχαριτω πετα
στην φωλα σου να κουρνιασει ....ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα και αν είναι ο κόσμος τούτος να μη με χωρέσει...ΑΔΙΑΦΟΡΩ...

Τον καίω, όπως εμένα τελευταία βούληση είναι να με κάψουν....


Σκουλήκια άλλα δε θα αφήσω να μ'αγγίξουν ποτέ...


Και με τα κύτταρα ...ΑΙΩΝΙΑ θα χλευάζω τον κόσμο τους..


Στην ένδεια της ψυχής τους Μαρίνα μου, αντιγυρίζω τη γύμνια μου...το μόνο εφόδιο μου...απαλλαγμένο το κορμί απ'ολα...


Και εάν με προδώσει αυτή ακόμα, ακόμα..ΑΞΙΖΕΙ ..σε τούτο τον μάταιο κόσμο...


Φιλί ακουμπώ στο Βράχο...


Φιλί αντάμωσης...

Το πετροχελίδονο...