CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Τετάρτη, Μαΐου 28

Μαχαίρι κουρσεμένο.. .....................
Μαχαίρι μου, που σε φορώ..............
που σ'έχω απάνω μου........................

Λίγο πιο κάτω από την καρδιά....................
Λίγο πιο πέρα από την αγάπη.....................

Για να κόβω το ψωμί που δίνω.....................

Για να σφραγίζω το κρασί που πίνω..............

Για να κόβω την άδικη ζωή.........................

πως αλλιώς;.............................................

4 σχόλια:

Βασίλης είπε...

Στον απρόσμενο Σύντροφο
Στο Πετροχελίδονο

Μαχαίρι γυμνό
Και ξέσκεπος καημός
Κι η πληγή να τρέχει
Να αιμορραγεί 40 τόσα χρόνια
Σε κόκκινο και μαύρο
Μας κοροϊδεύει η ρουλέτα
Τι έγινε και χάνουμε διαρκώς;
Κι εμείς εκεί να ποντάρουμε ξανά και ξανά
Στα ίδια αιώνια χαμένα ιδανικά
Μα πως αλλιώς;
Ώσπου να πέσει κι η τελευταία σταγόνα αίμα
Εμείς εκεί
Απέναντι , γυμνοί, ρακένδυτοι
Κι ωραίοι
Ρημαγμένοι χρεωμένοι
Κι απίστευτα αληθινοί
Είμαστε Ακόμα Ζωντανοί
Βαμμένοι σε Κόκκινο και Μαύρο!!!
Ziveli!!!!

Μαρινα ..... είπε...

ΠΩς ΑΛΛΙΩΣ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ....

ΠΩς ΑΛΛΙΩς ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ΚΑΙ ΤΗς ΣΚΛΗΡΗΣ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΗΣ ΠΈΤΡΑΣ ΜΟΥ...

ΠΕΤΡΟΧΕΛΙΔΟΝΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ....

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΡΑ....

ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΔΙΚΑΙ ΨΩΜΙ
ΝΑ ΚΕΡΝΑ ΙΣΑΞΙΑ ΚΡΑΣΙ ....

ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ.....ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΘΕΟΣ....

ΑΧ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΜΟΥ....

ΝΑ ΞΕΡΕΣ ΠΟΣΟ ΠΟΣΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!11

ΟΛΑ ΠΟΛΥ....ΟΛΑ....
ΜΑ ΠΙΟΤΕΡΟ Η ΑΓΑΠΗ......

Το...πετροχελιδονο είπε...

Αντάμωσε το πετροχελίδονο το βλέμμα και την αγκαλιά σου.....

και βρήκε φωλιά................
Ζεστασιά και αλήθεια................


Συμπόνια και ανθρωπιά..............


Δασκάλα μου...............

Καθοδήγησε εμάς που σ'ακολουθούμε................


όσο για τους άλλους..........................




Πάντα θα κρατώ ένα μαχαίρι...
Κόντα στην καρδιά .....

Λίγο πιο κάτω απο την αγάπη.....

Το...πετροχελιδονο είπε...

Βασίλη μου, όσο η ρουλέτα θα γυρίζει μην τη φοβάσαι........

Και με σιγουριά σου λέω τούτο:



Να χύσω κάθε σταγόνα αίματος αν είναι να ανθίσουν παπαρούνες.....


Ziveli...........